štvrtok 10. januára 2013

Celé zle nakoniec do ružova

Niekedy sa prosto nedarí. V reštike mi k obedu namiesto objednaných ryžových rezancov s kuracím mäsom naservírovali rezance do polievky! čínska na nich bola len ta koreninová zmes. Shopping nula bodov. Nezohnala som týždenný pracovný diár,  ako keby v polke januára už nemal človek nárok si dať život do poriadku. Zimné topánky na hory neboli podľa mojich predstáv a oteplovačky tiež žiadna výhra. Asi budem musieť namiesto túry alebo lyžovačky do sauny. Večer vo fast foode nakoniec tie rezance nemali ani tí číňanci a ja som skončila s namasteným chlebom a loveckou salámou. Betmen to zvláda stoickým kľudom, salámu má rád, kúpil aj topánky a rukavice, diár má už od decembra. 

Momentálne intelekt zachraňuje Rádio FM.
Ale, aby som nebola až tak zlá, mám aj ja rukavice, ktoré vlastne nepotrebujem. Čo na tom, aspoň sú ružové. Ružová indulona, ružová obálka novej Marianne Bydlení.

n.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára