utorok 29. januára 2013

Madeira pre babičku alá Shabby Chic vankúš







Je neuveriteľné ako malý detail vie vyhrať bitvu. S madeirovou krajkou som pracovala prvýkrát. Pamätám si tieto výšivky z detstva, keď  mala mama aj babička pripevnenú Richelieu výšivku ako dekoráciu na poličkách. Vtedy ani neskôr som nedokázala doceniť  takú ručnú krásu. Teraz to, ale bola vôdzka, ktorá naštartovala nápad ju takto skombinovať. Prvý fialový vankúš som robila ešte pred pol rokom pre babičku, ale až teraz keď som šila druhý zelený pre druhú starú mamu som si uvedomila, že som vlastne nenáročky vytvorila dielko v shabby chic štýle.
Mám rada shabby chic, a aj keď sa mi zatiaľ nikde doma dekoračne nevyskytuje, prosto ma kreatívne inšpiruje. Páčil sa dokonca aj Betmenovi, vraj by si ho najradšej nechal, ale myslím že to by bola jediná shabby chic vec čo by sme doma kedy mali. Možno ešte pár takých, tiež by si shabby chic obľúbil. A invázia by mohla začať.
Pekný deň.
n.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára