nedeľa 17. februára 2013

Nedeľná





Príde už jar? Včerajšie granny square. Ranné presso. Technologické usmernenie. 


Včera som k projektu háčkovaná deka musela pristúpiť s patchworkovým myslením. Bezcielne pribúdanie štvorčekov v chaotických kombináciách farieb ma doháňalo k stresu. Pridala som biely lem hneď, nie až na konci ako som plánovala, viem koľko ich už konečne potrebujem a ako ju chcem veľkú, a viem, že ju chcem skôr ako si budeme môcť vychutnať prvú jarnú nedeľnú kávu v altánku.
Betmenove posmešky na moju notebookovú plochu, som po niekoľkých mesiacoch  márneho hľadania správnych súborov konečne premenila na usporiadané priečinky na správnych miestach, a pridala niečo viac osobné ako predvolenú tapetu. Teraz sa môže drahý hrať, zálohovať a inštalovať poriadny program na úpravu foto, ktorý doteraz nemám.
Preberám časopisy, a premýšlam či si niečo vyšijem. Okrem vyšívacieho kruhu a jednej perlovky však doma žiadne pomôcky nemám. Tak mi vyšíva len v hlave.
Peknú nedeľu
n.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára