streda 6. februára 2013

Deň a noc





Nie som veľký maniak do čierno bielej kombinácie, ale keď má krásny vzor tak topánka prosto sedí. Čierna látka Bellus, náhodne kúpená (teta v obchode mi nemala vydať, tak som nakúpila viac), vzorová látka z Jysk, za 10€ 5 metrov, no nekúp to! Postup k taštičke cez link tu.
Navyše hlavne, aby sa páčila Z. A viete čo? Miluje ju, som happy aj ja.


Obrovskú som dnes mala túžbu obohatiť sa novou knihou. Prehľadala portály, vybrala pár favoritov. Vravím si, po práci jedna noha tam druhá spät do kníhkupectva a potom za babami na patchwork. Knihy a látky nakupujem ako zmyslov zbavená. Takže som si po ceste autom povedala: "Kľud zlatá moja, kľud"


                                   

Radšej som si sadla a napísala príspevok: Knihy mi doma totiž padajú z poličky a látky tam pre istotou už ani nedávam. Čítam dosť, a ešte toľko nemám prečítané, že si nemôžem robiť ďalší stres. Prinajmenšom mám v hlave zálohu - tu,  keď bude najhoršie. Pointa grafického spracovania slovenskej obálky mi, ale naozaj uniká. To všetko treba vždy meniť?
Pekný deň, letím na patchworkový  "dýchánek."
n.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára