pondelok 22. júla 2013

Oh Deer! was here #2 /My IKEA hack

Dostala som jeleňa na stôl. Teda nie celého len hlavu. Vlastne siluetu.

Ikea stolčeky Lack som dostala od mamy, mali len dočasnú funkciu u nich v dome, tak sa stalo, že sa ocitli u nás. Keď si  nejakú vec beriem/kupujem, väčšinou už mám jasný plán čo s ňou alebo kam s ňou. Tu to bolo čisté tápanie, no aj pri ich nízkej cene mi bolo ľúto ich vyhodiť, alebo len tak  ich nechať váľať v komore. Nakoniec sa doriešili samé, keďže sme sa rozhodli pre nový štýl vybavenia altánku a skončili teda tam.  Ibaže už po dvoch dňoch mi ich čierna farba prišla fádna a povrch sa pomaly ničil škrabancami od tanierov a pohárov.


Vylepšenie by teda bolo priam na mieste, a už ma aj veru napadlo ako, len som musela pred Bettym pomlčať. Ako prekvapko chápete. Vlastne skôr, kvôli tomu, aby nemal šancu ten nápad komentovať a vylepšovať ešte prv než je vôbec na svete. Ono veľa krát ma pravdu a prinúti ma to premýšľať nad možnosťami, takže vďaka za konštruktívnu kritiku. Ibaže toto som si chcela spraviť presne podľa seba bez kompromisu aj s rizikom neúspechu. Nakoniec som to zmákla. Keď Betmen dokvitol domov, už sa mohol zapojiť len do strhávania fólie, na komenty bolo neskoro. Fotiť to teda bola fuška, ale nejak som to dala, a hej ten rozbitý roh je z minulého týždňa. <a href="http://www.bloglovin.com/blog/7870709/?claim=3s69g6knkhf">Follow my blog with Bloglovin</a>




Pri čítaní Anninho článku o IKEA Hackeroch, som si spätne uvedomila, že som takto neúmyselne IKEA hackla aj ja. A tu je výsledok, podľa mňa vydarený. Stále sa udivujem koľko parády narobí, obyčajná sprejová farba, cez kopírák prenesená internetom prefláknutá silueta jeleňa ako šablóna na samolepiacu fóliu a kúsok skla. Betmenovi sa to páči. Takže vitaj jeleň na našom stole.

n.


Čo vaše hackerské skúsenosti a nábytkové vylepšenia?


***

My first IKEA hack - tables Lack. I got the tables from my mom who no longer needed them. It was hard to figure out where to put them first, but finally they reside in our gazebo. After few days of usage I did not like the color and the top coat was a bit damaged from the glasses and plates we put on them.
Thus I decided to cover them with glass plates, and one idea opened another. Let’s paint them first!
I used picture from internet, prepared a stencil cut from the adhesive sticker, sprayed paint and finally put a glass to cover the top of the table.
I like the outcome a lot, and even my Betmen loves it too. So I am proud twice as much.
After the remake, I realized that this is total IKEA hack, how cool is that?
n.

9 komentárov:

  1. :)) Oh deer! Hihi, je to vtipný a vypadá to výborně! Až jsem z toho jelen:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že sa páči. Presne to bol zámer, ja som na také žertíky.

      Odstrániť
  2. Very cool.) Hodně povedený hack:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Týjo, hustý hustýýýýý!!! Super hack!!! Jen tak dál!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujééééém, ani som netušila, že sa to bude tak páčiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hekni si svoju Ikeu?.)
    Nábytkové hackerstvo je aj moje obľúbené:). Stôl sa teda vydaril parádne! Jelenča je krásne. A ČB! Mmmmm... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Myslím že aj keby to nebolo prekvapenie, tvoj nápad by bol schválený vez námietok. Mne sa stolíky veľmi páčia, síce to nie sú starinky na ktoré mám úchylku, ale aj tak sú vydarené. K Ikea hackom som naklonená, veď som si hackla otočnú tácku na maxi hodiny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Starinky sa akosi u nás nenájdu aj keď by som chcela, tak som z toho musela nejako vybrusliť. Idem mrk na tie hodiny som zvedavá.

      Odstrániť