nedeľa 7. júla 2013

Oh, Deer! was here- #zero/2013




Už z názvu blogu, sa môžete dovtípiť, že ulietavam na jeleňoch, soboch, srnkách a podobnej faune. Ale veľmi ma to netrápi, ako tak pozorujem minimálne v blogovom svete nebudem jediná.Rozhodla som sa teda tieto občasné príspevky  venovať tejto parohatej téme. Ako sa mi darí alebo nedarí prepašovávať túto dekoráciu do môjho a Betmenovho príbytku (bez urážky Betty:), kde som aké parohaté a milé zvieratká videla, čo by som chcela kúpiť, dostať, alebo vytvoriť. Ani neviem kedy sa mi tento gýč tak zapáčil.

n.

 ***
You can easily find out what I like, just from the name/picture of my blog. It is Pink Reindeer aka Deer. It may seem foolish a bit, but I am not worried at all. As it seems, at least here in the blog world it is something pretty common.
I decided to dedicate these irregularly regular posts to this topic. How I am successful or not to bring this deer decoration alive in our house (no offense to my relationship ;-), what nice decorations I saw, and what I would like to have at home or create.
n.

2 komentáre:

  1. Oh Deer, tiež mám slabosť pre túto parohatú faunu:) a veruže ani ja neviem, kedy sa mi "tento gýč tak zapáčil" ;-))
    Asi za to môže Bambi... :P

    OdpovedaťOdstrániť