štvrtok 25. júla 2013

Organize this, organize that

Mám potrebu veci organizovať. Leziem tým okoliu na nervy. Betmen vie veľmi prenádherne demonštratívne prevracať očami, keď sa dostanem do organizačného amoku. To je moja stopka. V podstate túto závislosť teda veľmi dobre ovládam. Alebo on? „Nema problema.“ Dôkazom, že organizujem niekedy veľa banálnych vecí je napríklad náš nový vešiak na psie vôdzky a ďalšie potreby.

Akože nič prevratne dizajnové alebo idea za sto bodov. Ale už ma nebavilo vešať vôdzky a obojky na hrdzavý pokrútený klinec, ktorý bol navyše vysoko, a všetko odtiaľ aj tak padalo.  V Kik som v koši so zľaveným tovarom našla tento veselý vešiak, za celé dve eurá! Dvadsať sekúnd so šroubovačkou, Betmenove nádherne krútiace sa blankytne modré oči a romantické frflanie,  jednoducho mi to za to stálo. (Luv jú bejb)

 

zľava: paničkine vodítko, vyčesávadlo, obojok a sviatočný obojok hand made, maškrtník, refelex kabátik na noc, páničkove vodítko, hádzadlo

Vezmú ma von, alebo dajú maškrtku?













Otázky a odpovede:

Prečo nemáme vôdzky v krabici niekde v botníku? – je to neprehľadné, a zamotávali sa do seba

Prečo nie na vešiaku vnútri? –lebo psie veci sú psie, a aj ona má nárok na svoju skriňu

To je divné mať vešiak pre psa. – fakt? aj kone v stajni majú vešiaky na uzdy


Triviálne? Možno. Ale ja už nestrácam čas dvíhaním vôdzok zo zeme, a vyzerá to "upratanejšie". Nech mi niekto vyhovorí, že organizácia je strata času. Tak priatelia do zorganizovania.

n.


 Tiež máte zorganizované veci, ktoré iní pokladajú za zbytočné a vaša rodina si klepe po čele?


***
I need to organize things.  With such a character I'm sometimes climbing on the nerves to people around me. Proof that sometimes I organize a lot of trivial things is our new hanger for dog leashes and other needs. It is not revolutionary idea for a hundred points. But I was tired of hanging leashes and collars on a rusty nail, which was high, and everything fell from there anyway.  Lately when shopping in KIK I found this hilarious hanger in the basket with sales goods, for the whole two euros! Twenty seconds of work with screwdriver. Betmen did it for me, although he was not super excited :)
Q&A:
Why we do not have leashes in a box somewhere in the shoe rack? - Because it's confusing, and they entangled into each other
Why not use a hanger inside? -Because dog’s things are dog’s things
It is strange to have a hanger for the dog’s stuff. - Really? the horses in the barn have hangers for bridles too

Silly? Maybe. But I waste no more time  picking up leashes from the ground, and it looks neater now. 
n.


3 komentáre:

  1. Nika, ani nevíš, jak moooc ti rozumím! Také mám tuto úchylku a jsem za ní docela ráda :) Nedej se! :) Pa, Jola

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Me se to libi,i kdyz pejska nemam,tak v tom ti rozumim,ale myslim,ze ja asi moc velka organizatorka nejsem,ani veci,ani akci.
    Katka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno to je u mňa aj skôr o tom mať pocit že niečo ovládam, lebo u nás doma sa všetko riadi akýmisi divnými pravidlami vesmíru takže mám málokedy dosah, haha

      Odstrániť