piatok 26. júla 2013

Vyladený obed/ Picnic lunch

Dnes sme si v práci dopriali vyladený obed. Pikniková pizza siesta, najprv mala rozpačité ohlasy keď som ju navrhla, ale nakoniec sme si tú polhodinu dosýtosti vychutnali. Späť do kancelárie sa nám teda nechcelo, ale holt žiadna práca žiadna pláca, aspoň sa nám pracovalo lepšie naladeným.


Dnes to teda nebude žiaden hack. Asi som zavarila stroj a posledný výtvor ešte nie je hotový. Betmen sa dušuje, že to skúsi dať do poriadku. Verím mu, včera mi spravil štartér na aute, prosto môj kutil.
Poviem Vám som pekne „vyflusnutá.“ Akože žiadna sranda prispievať každý deň a do toho veci aj tvoriť. Klobúk dole pred všetkými bloggermi čo dokážu blogovať 7dní v týždni. Týmto tempom mi za chvíľu dôjdu idey, naša domácnosť vybuchne a potom šlus, ende. Kedže stroj nefachčí mám nútenú dovolenku za čo mi poďakuje nie len zápästie, ale aj Betmen. Konečne sa s ním budem mať čas baviť, haha. 

Tak krásny letný víkend aj Vám. n.







***
Today we made super tuned lunch at work.  Picnic Pizza siesta. First reactions when I suggested it were a bit confusing, but at the end all the colleagues enjoyed these lovely 30minutes. We did not want to go back to the office, but no money no fun, we had to.  
Therefore today I do not have any hack. Sewing machine is broken and so my latest creation is not yet finished. Betmen swears that he tries to repair it. I believe him, yesterday he repaired ​​a starter on my car, he is such a handyman.
I tell you I'm pretty tired. Like no joke. Contributing to blog every day and doing the things, I had real rush. I admire all bloggers who can do it 7 days a week. At this speed, I am going to run out of ideas soon; our home explodes, and then end.
And because the machine is „done“I have forced vacation.  My wrist thanks me and Betmen too. Finally, I have time to talk to him, haha. Have a beautiful summer weekend. n.

5 komentárov:

  1. Nika, máš pravdu, klobouk dolů před každou/každým, kdo dokáže jakkoli tvořit a ještě fotit, psát a hlavně poměrně často :)

    Hezký víkend, Jola

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Souhlas,i kdyz uprime,kdyz pominu tvoreni,protoze nejsem tvorilka v pravem slova smyslu,tak pokud davam hodne fotek,tak nejvice me zdrzuje vkladani a to i kdyz je rychlost meho notasku super rychla.Fajn obidek v praci,take jsme si casto davali pizzu a obedvali venku ve firme na zahrade na trave.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to pravda baby, ale keď nás niečo kreatívne ženie dopredu, je to potom super pocit keď je hotovo, aj za cenu obetí v podobe nevypraného prádla a neumytých riadov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už-už som ti išla písať, ako stíhaš tak často prispievať:O Rispekt;-).
    Asi som to mala stihnúť skôr, než si si stihla zavariť stroj:D
    Veru, vymyslieť, vyrobiť, nafotiť, na blog vložiť a ešte aj celé nejako rozumne (p)opísať... z toho by sa občas ozaj zavarila aj hlava:-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne Luci, na tomto týždni to bolo vidieť, raz stíham a raz nie. Je to o tom nájsť si balanc, ale kde??

      Odstrániť