sobota 10. augusta 2013

Prečo mám rada IKEA?/ Why do I love IKEA

Zamýšľam sa. Ťažko, na to aký uvarený mozog  mám z minulého týždňa z toho tepla.
K odpovedi na otázku ma vyprovokovala Oliv tu.  Prešla som sa teda po dome.
Priebežná štatistika kým ma neprestalo baviť rátať takto:
živé kvety  3+1 čo to vzdala,  kvetináče 3, svietniky 2, lampy 3, misky a riad do kuchyne  1+neviem koľko, látky?...hm cez 20 metrov rôzne: vankúše, závesy, deky čo som pošila a darovala, záclony?v obývaku, spálni, ako sieťka do dverí, v altánku a v celku  teda: 9 ks, vankúše 3, stoly LACK 3!, rám na obraz 4, úložných boxov?... fuh som lenivá rátať, počet nekúpených, ale vysnívaných položiek....celý zvyšok katalógu. Koniec vety, konečne že?


Motýlia koláž, aj príspevok ako na to dám:)

Áno, tá háčkovaná deka takmer dokončená. 

Stolček LACK, misa DRÖNA , box TRYGG, rám RIBBA, záves z BRITTEN NUMMER , vankúš z BOMULL








kvetináč na okne KARDEMUMMA



Rozhodne to nie je veľa, vlastne keď si vezmem že žiaden veľký kus nábytku z IKEA nemáme. Zatiaľ. Takže prečo mám rada IKEA?
IKEA mi vždy zlepší náladu.
IKEA je funkčná a žiadna vec nie je obmedzená len na jeden účel, napr. miska v ktorej mám vlnu, keď grilujem je tam šalát, na Vianoce do nej napchám dekorácie čo sa nezmestia na stromček.
IKEA je môj všeobecný lekár, lebo keď cítim, že potrebuje zmenu, idem do IKEA.
IKEA mi dáva priestor tvoriť. Stolčeky Lack môj hack, alebo rám na motýľovú koláž? nech sa páči IKEA.
IKEA miluje moje projekty. Vymyslím si hocijakú šialenosť...IKEA to má.
IKEA má rada aj moja peňaženka.
IKEA mám rada ja.
IKEA má rada mňa.
I+N=VL
n.


 ***
So why do I love IKEA?
IKEA always improves my mood.
IKEA is functional and no thing is confined to a single purpose, for example bowl in which I keep yarn, when we have BBQ  salad is there, during Xmas I keep in decorations  that do not fit the Xmas tree.
IKEA is my doctor, because when I feel I need a change, I'm going to IKEA.
IKEA gives me space to create. Stools Lack as my hack, or frame for  the butterfly collage? thank you IKEA.
IKEA loves my projects. Thinking of anzthing crazy? IKEA has it.
IKEA likes my wallet.
IKEA,  I love her.

IKEA loves me.
n.

2 komentáre:

  1. Půjdeme na nákup spolu? Tak nějak se to událo, že to máme vzájemné. Akorát: my máme i ty velké kusy nábytku! :)
    Krásný víkend, Jola

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to ja pojdem na nakup s tebou, aby si mi s tymi velkymi kusmi poradila. Lebo je toho tolko ze by som sa najradsej prestahovala do toho obchodaku a kazdu noc spala v inej obyvacke a na inej posteli, haha

    OdpovedaťOdstrániť