pondelok 20. januára 2014

Bambuľka šálová/ Pom Pom DIY

via
via

Tá melírová vlna mi spať nedá. Viem, že je vonku na január teplo až dosť, a takýto šál ma asi ťažko zahreje, ak nejaké mrazy prídu. No,celkom dobre si ho viem predstaviť, ako vynikne napríklad na jeansovej bunde ešte na jar. Predsa, tie farby mojej vlny sú tak troška ospalé, ale nie celkom. Najmä, ak by bol taký šál super super dlhý.

Háčkovať sa táto moja vlna fakt nedá, už som skúšala, trpela, párala, skúšala, trpela, párala...tádidjádidá..
Internet je ale novodobá biblia, a ja sa nejdem hrať na neveriacu, že všetko vymyslím sama a lepšie. Rada si veci uľahčím ak to ide, a teda aj bambuľkový šál ma inšpiroval u iných. Prečo nie. A nie len to, ale aj to ako na to. Iste, je to jednoduché, kartónové koliečko, vlna a nožnice, presne ako ma to učila babička. Klasika. Lenže ja chcem byť rýchlejšia a presnejšia. Pred pár mesiacmi som si na remeselných trhoch kúpila pom-pom maker od Clover, alebo bambuľkovač, ak chcete. A poviem Vám dámy, cítim sa ako pásová výroba. Je to super super rýchle. Jedna ako druhá. Niekedy Vám predstavím aj záložky do knižky, ktoré sa z takej bambuľky dajú vyrobiť. Efektné využitie zvyškov priadze a vtipný podarúnok. U nás ho má už každá kniha v našej partii.

A tu je malý foto dokument ako taký pom pom vznikne. Len som zvedavá koľko bambuliek to klbko, vydá. Dúfajme, že veľmi veľa, nech je super super dlhá.
Tak čo vy na to? Svet je krajší keď je jednoduchší, či?
n.


6 komentárov:

  1. To je fakt super strojcek na bombulky...narob si ich kolko ti srdce raci...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Tak to už je len krôčik, aby si si tiež nejakú šálu spravila:)

      Odstrániť
  3. Aaaa, tak to je bomba! Ještě dnes si pamatuji, jak jsem musela dělat bambulky na šabloně vystříhané z tvrdého kartónu a táta pak pěkně zarovnával, aby z toho nakonec přeci jenom byla koule :) Ale ta frajeřina v zimě na čepici... Nika, k šále to chce ještě tu pořádnou čepici. U nás dneska sněží! :)
    Pa, Jola

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslí, že aj k nám už sa niečo snežné valí...hm čiapku by som tiež nejakú vylepšiť mohla, veru.

      Odstrániť