utorok 12. augusta 2014

Hu hu hu....


























Veľká rýchlovka. Aby si na dovolenku zbalila, a nič nezabudla. A že to bola čisto dámska jazda napadlo ma, že žúrovať sa isto bude. Taká spacia maska nebude na zahodnenie, keď sa do hotelovej izby baby dostanú krátko nad ránom.
No, ale takto, pár postrehov, k týmto už u mňa prefláknutým kozmetickým taštičkám. Dve pre mňa procesne nevyhnutné vylepšenia a jedno len tak, aby som si to vyskúšala.

SY Ikea nažehľovacia páska. Môj momentálne najlepší priateľ. Drobný detail na konci zipsu, štvorček látky naozaj neveľký sa mi vždy veľmi ťažko šil. Posúval sa, krútil, veľakrát nesadol kam mal a ako som chcela. Teraz som ho skrotila a pred samotným šitím ho jednoducho páskou k zipsu prikovám. Zhrniem v krátkosti. Pre také ako ja, pre chvíle, keď trpezlivosť opúšťa, keď stres z nepodarenia narastá, je tu Vaša páska Ikea. Aby šitie bolo radosťou!

Vatelín vs. Rono. Skúsila som použiť na výstuž masky samotne rono a aj vatelín. Vatelín bol mäkučký, ale nedržal veľmi tvar, pri šití to bola na takú malú vec skôr oštara. Rono, bolo super, a v konečnej fáze vyzeralo tip top, ale samotná maska nebola tak poddajná pri používaní. Prosto príliš tvrdá a neskrotná. Od teraz používam rono a na vnútornej strane naň ešte pridám vatelín. Huhu, keď si neviete vybrať použite oboje!

Aplikácia, na taške nažehlená a vyšívaním oblemovaná. Pekný detail len si dajte pozor, aby ste to nepárali ako ja, lebo som si to celé spolu zošila. Teda na budúce aplikujeme ešte na začiatku a nezmyslíme si vymýšlať blbosti keď už je hotovo, ano? A potom aplikácia sa dá aj halabala prešiť do šišatých elíps ako mám na maske, vyzerá to bláznivo, a vcelku to odbúra stres, že nie som schopná šiť v bezchybných kružniciach. Posledný postreh teda znie. Vynájdi sa!

Pekný deň.
n.

2 komentáre: