streda 20. mája 2015

Velkáčska deka pre Malkáča

Spojené, zdanlivo nespojiteľné. Pár rokov a možno aj mesiacov späť by ma veľmi nenapadlo kombinovať deku pre bábätko s dospeláckym vzorom. To bol vždy samý macko, kvetinka, mašlička a žiarivé farby. Lenže tento malkáč je poriadny velkáč, to sa musí nechať.

V tomto mini projekte vzniklo všetko ako nové. Ako nové som použila krásne hebučkú a mazlivú spodnú vrstvu, velkáčsky chevron vzor a výšivku. Ano, ano dokonca som si trúfla na celé meno, nie len iniciály. Pravda, trochu som si prácu odlahčila. Táto deka nie je práve najtechnickejšie zložitá záležitosť čo sa šitia týka, ale keď práca teší, netreba na nej hľadať muchy. Len nech sa v nej dobre spí, hrá a tak celkovo žije.

Pretože mi trocha toho mazlivého nebíčkovo modrého flísu ešte zostalo, chcem sa vyhrať a pomazliť tiež. Tentokrát viac pasteloviek, ale vzory nech zostanú. Dorazila nová várka látok, lákajú ma už na diaľku.
Prikrývka 70x90cm plná radosti od samého začiatku, s nutnkaním poskladať sa ako origami, aby som sa do nej mohla zabaliť tiež...vtipná predstava. Za to rozštvrtenie by to určite stálo.

n.

2 komentáre: